091130

Nu har det varit dåligt med inlägg från mig på några dagar, igen! Men jag tänkte ta igen dem dagarna nu, med ett lite längre inlägg om helgen :)

Torsdag: Jag och Jennie var på VIP-kväll i Forum-gallerian. Jennie jobbade till tre, jag hämtade henne på jobbet och sen åkte vi hem till henne och åt tacos. Vid halv sju var vi på Forum, på Jennies mammas jobb. Klockan sju stängde gallerian, men vi var kvar på Wedins (där Jennies mamma jobbar). Halv åtta så öppnades gallerian för alla som hade fått VIP-inbjudan. Alla butiker hade olika erbjudanden, tyvärr så hittade jag inte så mycket. Men det blev en lång stickad tröja från Vero Moda, en t-shirt från Gina och en ny kalender. Det var 20% på tröjan och t-shirten iaf :) Klockan var lite efter nio när vi kände oss klara i gallerian, kom till bilen och vi hade fått böter på 700 spänn.. Kuuul! Så jag fick kasta 700 spänn åt skogen.. suck! Jag sov hos Jennie sen.

Fredag: Jag skjutsade Jennie till jobbet till tolv, sen var jag med Emma och Elina. Vi gick runt på gränby och kikade, åt lunch och sen åkte jag till jobbet. Jag jobbade 15-20, satt i kassan och sen i minihuset :) Klockan åtta när jag och Jennie slutat så handlade vi hem lite chips och läsk och sen åkte vi till Jennie. Vi hade mys framför Idol :) Klockan tolv hämtade jag min älskling från Bj, han hade varit ute med några kompisar. Vi åkte hem till honom och sov.

Lördag & söndag: Jag jobbade 9-16, det var skitmycket folk hela dagen. Fy faan vad trött jag var.. Men jag var ju tvungen att rycka upp mig för på kvällen var det dags för utgång! :) Min älskling skjutsade mig till Jennie efter jobbet. Vi åt mat och gjorde oss iordning och sen vid sex åkte vi och hämtade upp Elina, Charlie, Emma & Petter. Vi satt hemma hos Jennie och drack och sen vid nio åkte vi ner på stan. Det var Kalas som gällde för kvällen och jag hade verkligen en skitrolig kväll! :D Charlie hade fixat VIP-bord för hela kvällen så det var skönt! Niclas, Jimmy, Maria & Robert från jobbet kom dit senare också :) Jag, Jennie & Niclas åkte hem vid tre, fy fan vad trött jag var då :p . Det blev ganska mycket dricka kan jag säga för sen kunde jag inte sova, kände mig spyfärdig och blä! Så jag somnade inte förrän kvart i åtta på morgonen då jag äntligen fick ur mig lite, haha fräscht va? ;) Sen när klockan var ett så släpade jag mig upp ur sängen. Jag har aldrig varit så bakis som jag var igår, fy fan! Hela dagen var skitjobbig :P . Jag och älsklingen åkte till Capri och åt kebab, perfekt bakismat!
Sen vid halv fyra hämtade vi upp Jennie och så skjutsade Johan oss till Årsta för Jennie skulle fortsätta på sin tatuering. Vi satt där mellan fyra och halv åtta, rosorna är skitsnygga på Jennie nu! :) Jag visade min tatuering som jag vill göra sen, så han sparade bilden så han kan rita om den :)

Jag och älsklingen åkte hem till mig sen, vi tittade på senaste Harry Potter-filmen med mamma, pappa och morfar :) Klockan blev halv tolv innan vi gick och lade oss i sängen.
Idag skulle jag ha jobbat 11-20, men när jag gick upp imorse så var jag helt orkeslös i kroppen så jag ringde och sjukanmälde mig. Tur var det, för jag är fortfarande trött och mår inte helt hundra... Så det blir en lugn dag hemma så jag mår bättre sen.


Två hemska vimmelbilder från i lördags.. haha!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0