En lyckad shoppingdag med Jennie!

God morgon! :)
Igår hade jag en mycket bra och trevlig dag! Jag gick upp halv åtta hemma hos mig, gjorde mig iordning och så. Sen när klockan var lite över åtta så började jag packa in mina saker i bilen, fick se att min bil var ju väldigt skitig.. Så kvart över åtta på morgonen stod jag hemma och tvättade bilen, haha. Jag hade en kvart på mig för halv nio skulle jag åka in mot stan :p Men jag hann! haha. Jesper åkte med mig också, så slapp han åka buss till skolan. Vi åkte in mot stan, hämtade upp Jennie hemma hos henne och sen åkte vi till Biltema. Jag köpte hjulsidor till mina vinterdäck, fanns inga som var direkt snygga men skitsamma.. Det kommer nog se bättre ut än att inte ha några alls. Sen skjutsade vi Jesper till skolan och sen bar det av mot Stockholm! :) Jag och Jennie skulle åka till Kista gallerian.

Det var första gången vi åkte dit och vi hittade på en gång! Åh så duktiga vi är! :p . Vi gick runt där i några timmar, shoppade, åt lunch och fikade. Mitt första inköp var en ny mobiltelefon :D Det blev en Sony Ericsson W595, den är så fin! :) Totalt spenderade jag 2200 kr på saker och runt 130 kr på lunch & fika. Det jag köpte var mobilen, en julklapp till mamma, lackleggings (om jag har förstått rätt att de kallas så :p), en klänning, ett linne, hjulsidor till bilen, en hängare som man sätter på dörren.. det var nog allt tror jag :) När vi kom tillbaka till Uppsala tog vi en sväng på Ikea och gränby också :) Vi hade hela bagaget fullt när vi var klara :p Tack Jennie för en jätterolig dag! :D <3



Nu ska jag göra mig klar för jobbet, 10-19 som gäller idag!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Jennie Hjortzèn

Tack för en underbar dag gumman, Kram din jennie

2009-11-04 @ 09:01:36
Postat av: Sofia

Tack själv hjärtat! :) <3

2009-11-04 @ 09:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0