Fan vad irriterande!

Det är ju kul när Internet hänger sig och hela inlägget som jag skrivit försvinner. Jävla skit!
Jag hade skrivit ett långt inlägg dessutom, fan vad irriterande!

Nu får det bli en kort sammanfattning istället.

Tisdag: Var på stan med Jennie. Jag är nästan klar med alla julklappar. Skjutsade henne till jobbet och skrev lite papper. Var hos Johanna några timmar sen. Johans mamma klippte mitt hår. Sov hos min älskling.

Igår, onsdag: Början på sista veckan i Maxiköket. Det känns både skönt och tråkigt. Åkte hem till Malin efetr jobbet och vi gjorde tacos, god matlåda idag. Sov hos mitt hjärta sen.

Jobb idag igen, ska sminka mig och platta håret nu.


Nyklippt.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

nu tycker jag att du ska uppdatera lite. ;D Jag har ju inget att läsa :(

2009-11-17 @ 08:54:21
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja det börjar bli dags nu känner jag! ;P Ska nog ta och skriva ihop ett inlägg nu på en gång ;)

2009-11-17 @ 09:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0