Fredag!

God morgon... När jag kan och får sova länge, gör jag det då? Neeej, då vaknar jag av mig själv vid åtta! Suck, jag hade velat sova till tio iaf.. Men eftersom jag inte kunde sova så gick jag upp och nu hinner jag göra massa saker här hemma innan jag åker till jobbet. Men vad vill jag göra då, ingenting haha :p

I onsdags innan jobbet så åkte jag till Johanna och Christopher, min gudson fyllde ju ett år i måndags! Tiden går fort :) Så jag var där i några timmar och fikade lite och så. Mysigt var det! Christopher började gråta när jag skulle åka sen, sötnosen! hihi :) Jag åkte vid två från Johanna, hämtade upp Jennie och sen åkte vi till jobbet. Jag jobbade 15-21 och sen sov jag och älsklingen hos mig.

Igår jobbade jag 9-15 och sen åkte jag hem till mig. Jag och lillebror var sugna på tacos så vi åkte och köpte såna saker och sen lagade jag maten. Mamma blev glad som slapp laga maten iaf :) Älsklingen kom ut lite senare också så sov vi här sen :)

Idag jobbar jag 15-20, helt värdelöst pass, man tjänar inte mycket pengar direkt.. & både Jennie och Niclas slutar klockan fyra.. tråkigt! :( Men men, det är bara att stå ut! :) Jag är ju iaf ledig helgen sen :D

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0