Måndag igen och ny vecka

Hejsan!
I lördags hade vi en mycket trevlig helg hemma hos Sandra och Jimmy! :) Vi åt god mat, fläskfilé & potatisgratäng, spelade spel och tittade på tv. Klockan var halv tolv när jag och älsklingen åkte hem till honom och sov.

Igår, söndag, träffade jag Sandra igen :) Vi sågs på Draget för att Martin Stenmarck skulle komma dit och signera sin nya skiva och sjunga några låtar. Så självklart skulle vi dit! :D Han var bäst som vanligt, lägger upp några bilder från det också.



När det var klart på Draget så åkte jag hem till Jennie och tänkte vara där en stund. Men jag blev kvar ganska länge ;p. Det slutade med att jag och Jennie åkte och hämtade Johan för att sen köpa pizza och åka hem till Jennie & Andreas igen. Sen var vi kvar ett tag och satt och pratade :) Mys!

Idag börjar jag jobba klockan tre och ska stänga på Maxi.. jag vill inte! Jag börjar hellre tidigt än att börja klockan tre. Iaf en sådan här dag när jag ändå inte har något att göra. suck! Jag vet inte vad jag ska roa mig själv med till klockan tre..

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

Jaha här står det var ni såg honom. dumt av mig att skriver innan jag läser ;P

2009-11-23 @ 10:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0