Min nya

 
Såhär ser min nya pärla ut :) Visst är den fin? Jag tycket det var roligare att köpa den än att köpa en svart som man alltid annars har :)

Idag var det en tråkig maträtt att göra i maxiköket.. Det var laxbollar med ärter och morotspasta.. Laxbollarna är bara att värma i en kastrull och sen koka pastan och lägga i skivade morötter i den.. Så det blev långtråkigt eftersom jag inte fick förbereda något speciellt. Men men, det är ju bara de här tre dagarna så. Nu på kvällen fick Niclas för sig att han skulle lära mig fisken för det tjatar dom om där i charken :p Men det är faktiskt bra om jag lär mig det för då kan det bli att jag får ta extrapass i charken också :D. Men det verkade inte vara så svårt att stå i fisken, så länge kunderna vet vad de vill ha så ska det nog gå bra :p . Nu är det bara mala köttfärs och packa upp varor som är kvar att lära sig tror jag :) Packa upp varor blir bra för då kanske jag kan lära mig att hitta på avdelningen också, haha jag hittar ju inte ordentligt där.. Nog för att jag har stått i Maxiköket fem, snart sex veckor men det hjälper ju inte för jag står ju bara i min lilla ruta :p . Men det där löser sig nog till slut! :)

Efter jobbet åkte jag hem till min älskling såklart<3 :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0