Myskväll

Hejsan!
Sitter hemma hos älsklingen och njuter av Mötley Crue! :) Det finns så många bra låtar, hittar nya favoriter hela tiden! :D

Middag och mys hemma hos Sandra & Jimmy är det som står på schemat ikväll! :) Det ska bli kul! Jag och älsklingen ska möta dom på gränby vid tre för att handla lite mat innan vi åker ut mot Almunge. Det blir fläskfilé och potatisgratäng, mumma!

Imorse var jag jätteduktig tycker jag! Jag gick upp när jag vaknade klockan nio, väckte mamma och gick ut på en promenad innan frukost! Det var jätteskönt väder ute, solen sken(skiner fortfarande). Sen när vi kom hem åt jag frukost och sen tog en dusch. Vid elvatiden åkte jag, mamma och pappa in till stan. Handlade lite på gränby, jag köpte två till julklappar och sen lite gott från systemet tills ikväll :) Sen åkte jag hem till älsklingen.

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0