Shoppat lite idag :)

Hejsan! :)
Det gick bra att jobba stängning igår, fast de två sista timmarna var det helt dött.. Så tiden gick ganska sakta om man säger så. Innan jobbet så var jag med Elina några timmar :) När jag slutat åkte jag hem till mitt hjärta och sov<3

Idag har jag varit ledig från jobbet. Elina kom och hämtade mig imorse vid kvart i nio, sen har vi varit runt i stan hela dagen. Jag shoppade lite på Gina tricot, ett par lackleggings, ett långt linne och en grå stor stickad tröja :) Var hemma hos Jennie en stund innan hon skulle jobba också. Sen var jag på jobbet för att skriva lite papper och så. Halv fyra hämtade vi upp Charlie när han slutat jobba, de skjutsade mig till min älskling. Sen kvart i fem så åkte jag iväg igen, jag har suttit barnvakt åt Viggo ikväll :) Älsklingen hade lagat köttfärssås och spaghetti till mat, så nu är jag mätt och belåten :p Det var allt för mig!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0