Söndag

Hejsan! :)
Söndag idag och helgen är slut igen. Jag har haft en trevlig helg! I fredags efter jobbet skjutsade jag hem Jennie och var kvar där några timmar, vi hade lite fredagsmys! :) Sen runt halv elva åkte jag hem till mig. När klockan var ett kröp jag ner i sängen, min älskling kom efter en stund också<3

Igår, lördag så var jag och handlade med mamma på förmiddagen och skjutsade pappa in till stan för han skulle bort med jobbet. På kvällen åt jag på restaurang med Johans släkt :) Vi var elva stycken, trevligt var det! Sen skjutsade jag Johan och Koffe som skulle på fest och sen åkte jag och hämtade Jennie. Vi hamnade hemma hos Niclas, vi satt där någon timme och tittade på tv, mys :) När vi åkte därifrån så ville Johan bli hämtad så vi hämtade honom och en jobarkompis till honom. Skjutsade hem honom och sen Jennie. Sen var det bara hem och ner i sängen.

Idag är det fars dag, grattis pappa! :) Han ska få en skiva av mig och lillebror, Kiss senaste album. Klockan fyra ska jag åka och hämta farmor, farfar och morfar som ska äta mat och fika här idag :) Så ser min helg ut!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0