Tidig morgon

Uppe med tuppen idag.. Jag vaknade när älsklingen åkte till jobbet och sen kunde jag inte somna om, så kvart i sju gick jag upp.. Suck! Det är ju kul att man aldrig kan sova när man får göra det. Nu sitter jag iaf i morgonrocken framför teven, får se om jag kanske somnar en stund? Nej det tror jag inte att jag kommer göra..

Kan ju skriva lite om vad jag gjorde igår istället. Klockan tolv kom Elina till mig, vi åkte i varsin bil till Charlies jobb för att lämna hans bil där. Sen åkte vi runt lite i stan, åt lunch på Ikea som var skitgod! De hade "dagens rätt" för 39 kr och då fick man kyckling, bea-sås och pommes frites. Skitbra pris för man blev ju mätt kan jag lova! Gott var det :) Sen åkte vi till gränby också. Jag köpte en jättemysig halsduk och en julklapp till Jennie, men det kan jag inte skriva vad det är för hon läser här ibland ;p .

Runt tre-tiden åkte vi hem till Elina en stund. Vi fick börja med att knuffa bil när vi kom dit, haha ;p . Elinas systers bil ville inte starta så vi fick springa och knuffa igång den, haha. Men hon kom ju iväg så det var ju tur det! :) Klockan fyra åkte jag in mot jobbet för jag skulle på kassamöte mellan 17 och 19. Halv åtta var mötet klart så då åkte jag hem till mig och Johan kom sen också :)

Nu ska jag kolla lite på Vakna med the voice, hörs kanske senare!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0