Uppdatering!

Hejsan! Nu har det varit ganska tyst ifrån mig på några dagar ser jag.. jag skrev sist i torsdags och idag är det tisdag! Nu är det dags för en uppdatering! :)

Fredag: Sista dagen i Maxiköket, kändes både skönt och tråkigt. Mest tråkigt faktiskt! :( Jag trivs jättebra att jobba där ute på charken, men jag tyckte det blev lite lite långtråkigt att stå på en liten ruta mellan 10 och 19 tre dagar i rad varje vecka.. Men jag hoppas på att få lära mig mer om charken så att jag kanske kan jobba där ute i framtiden :) Eller att jag kanske går tillbaka till Maxiköket :) Det visar sig hur det blir!
Jag & älsklingen sov hemma hos mig i fredags, det blev en lugn och skön fredagskväll.

Lördag: Dagen D! ;) Tidig morgon blev det eftersom att jag skulle jobba 8-15. Dagen gick ganska fort som tur var, när jag slutat så skyndade jag mig hem till älsklingen och duschade och bytte om till festkläder! Dags för Personalfest med bästa Ica MAXI! :D Jennie & Niclas slutade vid fyra så då hämtade jag & Johan upp de på jobbet och sen skjutsade Johan oss till Jennie. Lisa kom också till Jennie! Där hann vi dricka litegrann och göra oss helt klara innan Jennies mamma hämtade upp oss och skjutsade oss ner på stan. Personalfesten var på Hyllan, Saluhallen. Under middagen underhöll Wallmans. Jag hade en skitkul kväll tills det öppnades upp för allmänheten.. Då kändes det inte som en personalfest längre, så det blev en ganska tidig hemgång, runt tolv. Johan hämtade mig & Jennie. Men som sagt, jag hade en skitrolig kväll iaf! :D

Ett fåtal av de bilder som knäpptes under kvällen:



Söndag: En riktig seg dag.. Jag var inte direkt bakis, bara seg. Johan blev typ magsjuk så han låg och sov mest hela dagen. Vi gjorde verkligen ingenting, jag blev något rastlös. Ovanligt, för det är Johan som brukar vara rastlös och inte jag :p .

Måndag, igår: Jag hade en riktig mysdag med Jennie & Niclas :D . Klockan åtta ringde Jennie mig och sa att hon fått en akuttid hos tandläkaren om 40 minuter! Så jag skyndade mig upp, klädde på mig och åkte iväg. Det gick bra hos tandläkaren, hoppas Jennie slipper ha ont nu! :) Vi åkte hem till henne och åt frukost, jag ringde och väckte Niclas. Det tog ju typ bara fyra samtal innan han vaknade och svarade ;) haha sömntuta! Han kom iaf till Jennie lite efter elva. Vi åkte hem till mig en snabbis för jag behövde hämta lite nya och rena kläder. Sen åkte vi in till stan och åt lunch, gick runt på gränby en snabbis och sen var vi hemma hos Jennie. Vi satt i soffan och tittade på tv och bara tog det lugnt :) En mysdag helt enkelt! :)

Tisdag idag då, jag ska jobba mellan 11 och 19. Jennie jobbar också så, så jag hoppas vi har våra raster samtidigt! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

Svar: ja det har jag, lite dålig på att kommentera. men det är skönt att du är på banan igen, HAHA ;D

2009-11-17 @ 20:39:02
Postat av: Sofia

Hahaha vad bra att du tycker det! ;D

2009-11-18 @ 09:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0