091002

Hejsan hej! :)
Idag är det fredag igen, jag ser att jag inte skrivit sen i måndagsmorse. Jag har helt enkelt inte orkat.

Kryssningen med facket i måndags-tisdags var hur kul som helst! Det var ganska jobbigt att sitta och lyssna på alla "konferenser" men det gick bra. Jag somnade till där ett tag :p . Så efter det så blev man kallad Piggelin av Niclas, haha ;) Vi hade iaf skitroligt på den där kryssningen! Jag ska lägga upp några bilder och de får tala för sig själva :)

När jag kom hem på tisdagen så hämtade min älskling mig i stan och sen sov vi hemma hos mig. I onsdags jobbade jag 10-19 i Maxiköket, igår samma tid och samma ställe. Kul att få lite omväxling på jobbet :) Jag ska stå där även idag, kom och smaka på yoghurtglass i Maxiköket idag! ;) Jag och älsk har sovit hos mig i natt, ska göra det ikväll också. Vi tänkte ha lite fredagsmys ikväll! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0