091007

God morgon!
Idag är det dags för jobbet igen, jag står i Maxiköket mellan 10 och 19. Idag ska jag göra något som heter smördegsinbakade äpplen.. får väl se hur det går, bra hoppas jag! Jag var in på jobbet en snabbis igår så att Niclas kunde visa mig hur ugnen fungerar, den är tydligen lite konstig.. Grejen är att det är typ bara Niclas i charken som kan den där ugnen och han är på kurs idag. Så om jag inte fattar den så vet jag inte hur det blir, haha. Men det ska nog gå bra :)

Igårkväll innan maten gick jag & älsklingen en liten kvällspromenad, väldigt skönt. Sen efter maten så fick vi ett ryck och började städa undan lite i Johans rum. Vi skruvade bort sängstommen på hans säng, för den gnisslar så mycket så fort man rör sig lite i sängen. Så i natt har vi sovit på golvet, jätteskönt faktiskt! :p .

Nu måste jag börja göra mig iordning litegrann, sitter fortfarande med blött hår och så.

/Sofia


Kommentarer
Postat av: johanna

Det kommer att gå så bra så för dig idag ska du se :)



Kommer förbi dig på jobbet på fredag när jag inte har C.



Puss<3

2009-10-07 @ 09:22:49
URL: http://cjohannas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack gumman! Men åh vad roligt! :D Det ser jag fram emot! <33

2009-10-07 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0