091009

God morgon! :)
Nu har jag gjort smördegsinbakade äpplen i Maxiköket i två dagar och det har gått jättebra. Så nu är det sista dagen som jag ska göra dem i köket. Jag jobbar alltså 10-19 idag också, sen är jag ledig i helgen! Fan vad skönt! :)
Igårkväll vid klockan sex så började Lisa jobba, så jag fick lite mer sällskap sista timmen :) Hon lärde mig hur vi packar den färdiggrillade kycklingen, så nu kan jag det också! :) Man lär sig något nytt varje dag! Efter jobbet så åkte jag & min älskling hem till mig för vi skulle sova här. Imorse gick jag upp lite innan sju, direkt in i duschen och sen har jag gjort mig klar inför jobbet. Jag ska åka hemifrån typ kvart i nio för jag ska hämta upp Jennie innan jag åker till jobbet så ska vi äta frukost tillsmamans på jobbet :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0