091022

God morgon!
Bloggade aldrig igår för jag kände att jag inte hade något att skriva.. :p .  Jag jobbade ju hela dagen igår så det hände inte så mycket då. Jobbade 10-13, hade lunch en timme, jobbade 14-17, tog en lite rast och sen jobbade till 19. Jag & Niclas satte oss i vilorummet i en soffa på lunchen, det är farligt! Man håller ju nästan på att somna då haha :p Det känns väldigt jobbigt att resa sig från soffan och gå ner och jobba igen kan jag lova ;p. Efter jobbet åkte jag hem till min älskling. Vi tittade lite på Jackass innan vi somnade, de är ju sjuka de där killarna! haha.

Imorse vaknade jag som vanligt när min älskling gick upp och sen somnade jag om ganska snabbt. Imorse sov jag såå skönt, usch jag ville verkligen inte gå upp ur sängen! Men utvilad var jag iaf så jag var inte så trött när klockan ringde :) Snart så ska jag åka till jobbet, tänkte äta frukost där innan jag går ner och börjar laga mat i Maxiköket. Just det, jag måste ju plocka ihop mina saker eftersom vi ska sova hos mig i natt, måste kila!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0