091028

God morgon! :)
Sitter hemma hos min älskling och ska snart börja dra mig mot jobbet. Maxiköket idag igen! :)

Igår hade jag en så mysig och rolig dag med mina favoriter! :) Klockan elva kom Niclas till Jennie och hämtade upp oss. Jag sov hos Jennie måndag-tisdag så jag och Jennie hade lite mys på måndagskvällen också. Iaf först så åkte vi ut till Thuns och kikade lite. Jag köpte ett par adidas-mjukisbyxor och en hudkräm. Sen åkte vi in till stan och gick runt i massa butiker. Vi var väl i stort sett överallt förutom i centrum :p . Jag köpte nya torkarblad till bilen och även ett luftfilter. Kul saker att lägga pengar på..
Klockan fyra skjutsade Niclas hem oss till Jennie. En riktigt rolig dag hade vi iaf, tack för att ni finns! :) På kvällen var jag barnvakt och sen åkte jag till min älskling och sov hos honom<3



Idag jobbar jag 10-19 och sen vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen.. För älsklingen jobbar natt inatt och han vet inte när han slutar. Så jag vet inte om jag ska åka hem till honom och sova där eller om jag ska hem till mig.. Det visar sig hur det blir! Nu ska jag göra mig klar det sista och sen åka till jobbet! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: EMMA

<3<3

2009-10-28 @ 12:24:41
URL: http://jagskabaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0