091029

God morgon!
Igår när jag hämtade Emelie så ville Johans mamma att jag skulle komma in och titta på nya lägenheten innan vi åkte. Det var jättefint där tycker jag! :) När vi var hemma igen så satt vi och pratade tills klockan blev tolv ungefär och då kände jag att jag var tvungen att sova för annars hade jag inte orkat upp imorse. Så klockan tolv gick jag och lade mig och ingen Johan hade kommit hem än. Klockan var 05.00 när han ringde och ville komma in...snark! Som tur var så var porten öppen så jag behövde bara låsa upp dörren in till lägenheten. Sen somnade jag hyfsat fort igen. Klockan 07.00 ringde mitt alarm så då var det bara att gå upp och in i duschen. Jag går egentligen upp onödigt tidigt, men jag tycker om att ha gott om tid på mig på morgonen :)

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag jobbar den 16e :( rackarns! Jag ska jobba från 10e november & nästan tre veckor framåt - varje dag. Du kan inte någon helg, eller du kanske jobbar mycket helger nu igen? Fasen vi måste ju få in det nånstans :) för vi bara måste åka. Vi får ses nån dag när du är ledig här närmast & kolla i våra kalendrar ;) haha.



Jaja, permobil-race är jag helt klart med på! ;D Höhö. Jag älskar dig <3<3

2009-10-29 @ 11:36:07
URL: http://jagskabaraa.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men den 8e där tycker jag låter alldeles lysande! :) Jag älskar dig!

2009-10-30 @ 18:22:53
URL: http://jagskabaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0