Älskling, kom hem!

Hejsan!
Det blev så att älsklingen jobbar kväll/natt.. suck. Jag sitter hemma hos honom nu och han är fortfarande på jobbet. Jag hoppas han kommer hem snart för jag vill inte somna själv. Klockan är ju ändå tio nu.. han började jobba halv sju imorse liksom.. Älskling, kom hem nu!<3

Jag slutade iaf sju idag, massa bus med Niclas som vanligt när jag är i Maxiköket. :) En jobbig grej också! :P "Vad tidigt du gick på lunch idag Sofia" "Va? Det gjorde jag väl inte?" "Jo jag kom ju upp tio i ett" (jag brukar gå klockan ett) Jag stod som ett frågetecken och fattade ingenting :p . Men sen kom jag på varför.. Jag brukar gå efter klockan på ugnen och den var inte omställd till vintertid! Haha, jag hade gått en timme tidigare pga den klockan. Typiskt! :p . Så det blev en lång eftermiddag sen.. Jag tänkte hoppa över min andra rast men jag fick så ont i ryggen så jag tog en liten rast sen vid halv sex iaf. Nu är iaf klockan omställd så imorgon blir det rätt! :)

När jag slutat vid sju så skulle jag köpa en cola bland annat. Jag drog mitt kort och slog koden och så. Sen så gick köpet inte igenom konstigt nog! Så jag gick till bankomaten och så snodde den mitt kort! :O . Jag ringde till pappa men han visste inte varför det hade hänt. Så jag var tvungen att åka hem till mig och hämta mitt nya kort som kom för någon vecka sen som jag inte har någon kod till för den har jag lyckats slarva bort redan.. Vad kul det kändes att behöva åka de där milen bara för en sån grej! Jag gick hemma och klagade på onödiga bensinpengar och blablabla.. Sen innan jag åkte tillbaka till stan så gav pappa mig 20 kr till en cola och 40 kr i bensinpengar haha. Tack pappa! :) Jag stannade till vid maxi och köpte min cola sen :D

Nu ska jag åka och hämta Johans syster så hon kan göra mig sällskap en stund :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

attans, då var du precis på rast när vi var på Maxi. :P

2009-10-29 @ 08:44:12
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha okej okej :P

2009-10-29 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0