FREDAG

God morgon!
Tänk att det redan är fredag idag igen! Åh så skönt, jag är ju ledig den här helgen också :) Tredje och sista dagen som jag gör sjömansbiff i maxiköket. Det har varit ganska uppskattat och jag har fått många bra recensioner ;p . Fast inte riktigt lika många som när jag gjorde efterrätter, då var man populär! haha ;)

Jag skrev förut om att Lisa lärde mig hur vi packar den grillade kycklingen i charken. I onsdags lärde Niclas mig hur vi grillar den, så nu kan jag nog göra hela grejen själv! :) Även om det kanske är småsaker så är det kul att lära sig nya saker på jobbet tycker jag :D .

Igår efter jobbet så skulle jag åka till Jennie för hon var själv hemma på kvällen, så jag tänkte göra henne sällskap ett tag. Vi skulle fika lite och fira Jennie i förskott för hon fyller år idag. Jag och Niclas busade lite på jobbet, haha ;) Vi har ett internt skämt vi tre, som vi kan sitta och asgarva åt hur länge som helst :p . Jag köpte en blomma, ett fint kort och en banan! Niclas ritade öga, näsa, mun på den och skrev i en pratbubbla "Skala banan". hahahah! Sen stod det att den var från mig och Niclas. Jennie höll på att garva ihjäl sig när hon fick den, haha! :) Jag var hos Jennie till nio ungefär sen åkte jag hem till min älskling. Tack för ännu en myskväll med dig gumman! :) Jag och älsk tittade lite på "Inlåst" innan vi gick och lade oss i sängen.

Nu sitter jag i sängen och är skittrött av någon anledning, jag har ändå varit uppe och duschat. Jag brukar ju piggna till när jag duschar, men inte idag inte. Aja, jag hinner ju iaf bli pigg tills jag ska börja jobba vid klockan tio, nu ska jag sminka mig. Vi kanske hörs senare!


GRATTIS BÄSTASTE JENNIE SOM FYLLER ÅR IDAG! :) <3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0