God morgon!

God morgon! :)
Idag är jag uppe med tuppen, gick upp redan klockan sju imorse. Tycker om att ha mycket tid på mig på morgonen, speciellt när jag ska duscha och så också. Jag börjar inte förrän klockan tio liksom :p . haha.

Igår hade jag en mysig dag med mina två favoriter Jennie & Niclas :) Vi gick på stan en stund, jag hämtade ut våra förlovningsringar, köpte årets första julklapp också.. haha man kan aldrig vara för tidig ;) Vi gick runt lite på gränby också, tog även en sväng på Ikea och sen åt vi lunch på Max. Vid halv två skjutsade Niclas mig och Jennie hem till Jennie för då skulle han till jobbet. Sen när klockan var typ kvart över två så skjutsade jag Jennie till jobbet och sen åkte jag hem till min älskling och väntade på honom. När han kom hem lite efter fyra så satte vi på oss våra ringar och det känns jättebra! :) Sen var jag tvungen att åka för jag skulle ha Viggo på kvällen från klockan fem. Jag var hemma hos Johan igen runt åtta.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0