Hairspray

Igår hade jag ganska kul på jobbet, jag, Jennie & Niclas jobbade :) Eftersom Jennie fyllde år igår så sjöng jag för henne varje gång jag gick förbi henne, hihi :) Jag & niclas gick ner till henne när vi började klockan tio och sa grattis och jag sjöng lite då med ;p . Niclas och jag busar som vanligt när jag är i Maxiköket, går och lipar till varandra och sånt. Man ska ju kunna ha kul på jobbet! :D . När jag slutade vid sju så åkte jag med Malin hem till hennes lilla stuga. Hon verkade ha det så mysigt där, jag vill också flytta hemifrån! Vi satt och kollade på film och så, jag var kvar ända tills klockan blev lite över tolv. Lite myskväll! :)
Jag var hemma vid halv ett ungefär, älsklingen kom runt halv två och kröp ner bredvid mig i sängen :)

Nu sitter jag sminkad och klar för att åka in till stan, vi ska åka om typ 45 minuter. Familjen och några till ska åka till Stockholm och gå på Hairspray på China teatern, det ska bli så kul! Min farbror spelar ju med i den och han ska ha klänning och högklackat. haha, det är inte så jag brukar se honom direkt ;p


Längst till vänster är han, inte ofta man ser Rolf i sånt hår heller haha, ;p

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

Jaha det är teater. :P trodde det var på bio fast en svensk version. jag är så efter. HAHA ! XD Ha det så kul :)

2009-10-17 @ 20:45:35
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha nej nej nej, det är en musikal! ;D haha

2009-10-19 @ 12:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0