Har haft en jättebra helg

Hej hopp! :)
Som ni säkert förstår så blev det en fredag med mycket mys med min älskling! :) Jag jobbade till klockan sju, gick ut till bilen. Johan ringde och sa att jag skulle stanna där och stå med ryggen emot det hållet som han kom ifrån och sen blunda. Han kommer och kramar om mig bakifrån och håller en bukett röda rosor i handen. Sen frågar han om jag vill förlova mig med honom. Jag sa självklart ja till min älskade! :) Jag är så lycklig med min Johan!<3 Vi åkte hem till mig och hade mys hela kvällen! :)

På lördagen skulle jag jobba 15-21 så innan det så åkte jag & älsk till Gränby. Vi kollade på ringar på Guldfynd, vi kanske hittade de vi vill ha där, men vi ska kolla på fler ställen först innan vi bestämmer oss :) Johan shoppade lite kläder, vi åt på donken och sen åkte vi hem till Johan ett tag innan jag åkte till jobbet. Efter jobbet sov vi hos Johan, tittade på film och hade det mys! Vi hade köpt lite naturgodis som vi smaskade på. Jag köpte även två stora ljusfat och sex stycken blockljus på jobbet, vi hade lite utförsäljning på sånt. Så jag fick allt för typ en hundring :) Tycker det är mysigt med ljus.

  

Söndag, jag jobbade även idag på Maxi mellan 10 och 16. Efter jobbet köpte jag två tårtor och blommor till min farmor som fyllt år. Sen åkte jag och älsk ut till farmor & farfar på kalas :) Sov sen hemma hos mig.

Idag är det måndag och jag har jobbat mellan 11 och 19. Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt nu när det har varit kurs i två dagar och sen jobbat sex dagar i sträck. Så imorgon ska jag ta det lugnt, ta en sväng nere på stan med Johanna :)


Jag älskar dig<3

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Liisa

åh vad gulligt gjort av Johan! :) jag får titta nästa gång vi ses om du har fått ringen. :)

2009-10-06 @ 07:35:52
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

:) ja det får du göra! :)

2009-10-06 @ 09:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0