Helgen

Hejsan! Så var det söndag igen och helgen är slut. Men jag har ju jobbat hela helgen så det gör inte så mycket att det är måndag imorgon och jobb igen. I fredags när jag slutat klockan sju så åkte jag hem till mig, men jag var hemma i knappt en timme bara. Sen åkte jag in till jobbet igen och hämtade Jennie när hon slutade klockan nio. Vi åkte hem till henne och hade mys och pratade massa. Sen vid halv tolv åkte jag hem igen, min älskling kom direkt efter mig<3
Igår började jag klockan åtta så det blev en tidig morgon. Ville verkligen inte gå upp ur den varma sängen där min älskling låg och sov. Jag ville bara krypa ner igen och somna om! Men det fick jag ju inte, så det var bara att göra sig klar och sen åka till jobbet. Jag slutade klockan tre och då åkte jag hem till mig. Mamma och pappa skulle bort på kvällen så jag & lillebror åkte in till donken och åt mat och sen hem igen. Min älskling kom till mig vid halv tio och hade med sig lite godis som vi åt och hade mys i soffan.
Söndag idag och jag har jobbat mellan tio och fyra. Efter jobbet handlade jag lite och hämtade sedan upp älsk. Vi åkte hem till mig där mina kusiner var och hälsade på. Vi åt god mat och efterrätt och sen vid halv åtta åkte vi hem till älskling.

Nu ska vi titta på en film och sen sova, god natt :)

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Liisa

jävla ballt, när man går in på din sida så blir det effekt. eller vad man säger. jag kan inte svenska ;P btw, Snygg sida :) (jag vill också vara MVG barn i webdesign :P)

2009-10-27 @ 17:19:45
Postat av: Sofia

Haha jag vet! Jag har fixat det alldelles själv! :D

Haha tack tack ;D

2009-10-27 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0