Lördag

Jag och älsklingen har sovit hemma hos mig i två nätter nu, ska även göra det i natt. Skönt att vara hemma lite också :) Igår hade jag lite fredagsmys med mamma och pappa, sen hämtade jag min älskling i stan runt tolvtiden. Skjutsade även ner hans syster på stan, så jag hade lite sällskap :)
Idag har det varit lugnt, jag lagade maten till lunch. Det blev sjömansbiff, jag ska göra det i Maxiköket nästa vecka så jag ville prova det hemma en gång först och det gick bra :) Jag och älsklingen åkte in till gränby vid halv fem, jag ville köpa någon ny bh, men hittade ingen som jag vill ha så vi gick runt och tittade lite. Hittade en snygg jacka till älsklingen som han köpte sen :) Jag åkte hem till Johanna vid sextiden sen, för Johan skulle hjälpa Koffe med en bil. Så jag har haft lite mys med Johanna ikväll, jag skjutsade ner henne på stan runt halv tio och sen åkte jag hem. Sitter nu och väntar på min älskling som ska komma hit :)

Sofia och Johan, det är för evigt<3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0