Måndag

Hejsan! :)
Sitter hemma hos mig och slötittar på Våra bästa år, ska inte åkte till jobbet förrän halv tre så det är några timmar kvar.

Hairspray som vi var på i lördags var skitbra, man skrattade många gånger! När den var slut så gick vi till en bakdörr och pratade lite med Rolf. Det var kul att se på nära håll med allt smink och så :p . Vi tog tåget som gick vid sju från Stockholm, sen åt vi på restaurang Korfu i Uppsala. Min älskling kom och hämtade oss sen runt tio, elva sen :)
Igår, söndag, så tog vi det lugnt hemma hos mig på förmiddagen. Sen åkte vi till garaget ett tag, jag fick måla litegrann på någon del till älsklingens bil :p . Sen åkte jag, älskling och Koffe till Maxi och handlade mat. När vi var hemma hos mig igen så lagade jag maten till familjen. Jag ville prova på det som jag ska laga i Maxiköket den här veckan och det var helt godkänt! :) Så då vet jag att jag kan bjuda kunderna på det iaf :p . Senare tittade vi på en film allihopa, The boat that rocked hette den, den var bra.

Idag jobbar jag som sagt, klockan tre till nio ikväll. Sen åker jag hem till min älskling och sover där :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0