Mys med mitt hjärta



ÄNTLIGEN! :D

Idag har jag jobbat mellan nio och fyra, skitmycket folk! Fick så jävla ont huvudet av alla ljud som uppstår med ett fullt Ica Maxi.. Men jag överlevde och åkte hem till min älskling när jag slutat. Ikväll har vi utnyttjat vår förlovningspresent som vi fick av mamma och pappa, 600 kronor till att gå på restaurang :) Vi åt för första gången på Tzatsiki, en grekisk restaurang här i Uppsala. Det var mysigt! <3
Sen svängde vi in till Maxi och då gjorde jag ett mycket bra inköp! Martin Stenmarcks senaste album, Septemberland! Så nu sitter jag och lyssnar och njuter! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Piffen

Jag köpte oxå den igår :D Visst är den bra?

2009-11-01 @ 10:50:54
Postat av: Liisa

Martin är så JÄVLA HET ! Och bra , jag har fått 1000 nålar på hjärnan. vet inte varför men det är ju positivt. ;P btw, jag träffade på sara igår, jag sa att vi kanske borde gå ut nångång, som vi gjorde i vintras. :)

2009-11-01 @ 12:35:14
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Piffen: Ja den är så bra! :D Komiskt att vi köpte den samma dag ;) <3



Liisa: Jahadu, Sveriges hetaste! ;) Haha du lär dig, du lär dig ;) Ja men det borde vi absolut göra :)

2009-11-01 @ 18:34:12
Postat av: Dominic

Höhö den där skivomslaget gjorde ju en polare ti mig ;D... värst va du va superduperr fan till martin då.

2009-11-21 @ 09:54:12
URL: http://greenbeard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0