Ny vecka

God morgon! Då var det måndag igen och en ny vecka. Tiden bara springer iväg känns det som, snart är det ju jul! :P

Igår vaknade jag och älsklingen runt niotiden hemma hos mig, skönt att vi inte sov bort hela dagen. Vi tog det lugnt i några timmar, sen åkte älsklingen in till stan för att hjälpa Koffe. Jag var kvar hemma ett tag till, sen vid halv två så åkte jag in till Johanna. Vi åkte till Fyrishov på Barn & baby mässan, fanns massa kläder att titta på. Johanna köpte två svarta t-shirtar till Christopher, en med texten "Mammas älskling" och en med "Liten men tuff" på. Så söta! :) När vi var klara där så åkte vi och åt på Mariannes, mumma! Sen hämtade vi upp Jennie hemma hos henne och så tog vi en sväng på Gränby :) Jag köpte två nya bh:ar på Lindex och sen två jättesöta krukor som jag har kollat på många gånger. Det är som små gubbar och så är det hål vid huvudet och där ska man ha blomman. De köpte jag på Mique. När vi hade skjutsat hem Jennie så åkte vi hem till Johanna och satt och pratade och tittade på tv. Jag var kvar hos Johanna till klockan tio på kvällen, så vi hade en heldag tillsammans :)
   
Mina inköp! En svart bh, en brun(den är lila på bilden) och sen mina söta små krukor. Jag älskar dom! :)

Idag ska jag jobba mellan 10 och 16 på Maxi. Skönt pass! Efter jobbet så åker jag väl hem till min älskling :)<3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0