Superbra dag!

Ja, jag har verkligen haft en bra och rolig dag idag! Imorse fick jag nybakade scones till frukost hos Jennie, vi tittade på Våra bästa år och sen tog vi en sväng hem till mig. Jag tände ljus på Oscars grav eftersom att det idag är fyra år sedan han gick bort. Fånigt kanske vissa tycker, men det är iaf viktigt för mig! Sen åkte vi in till Gränby och gick något varv där, Jennie hittade en jacka som hon hängde undan. Vi åkte till Skopunkten för jag ville leta nya stövlar. Jag köpte ett par där förra året som jag älskar! Men nu har de tyvärr börjat gå sönder så då var det dags för nya. Jobbigt att leta stövlar för jag hittar nästan aldrig några som jag verkligen tycker om. Men vet ni vad? Helt otroligt! Det första paret jag provar sitter hur bra som helst! :D . Jag hittade till och med två par som fick följa med mig hem! Jippi! :D Haha, ja jag blev glad! Iaf, efter det så åkte vi en snabb sväng till Jennie för hon skulle hämta sin väska och sen upp till Gränby igen, då köpte Jennie jackan. Den satt supersnyggt på henne! :) Vi åt lunch och sen skjutsade jag Jennie till jobbet till klockan tre.

      Stövlarna som jag köpte. Vad tycker ni? :)

Jag mötte Malin precis när jag skulle åka och då hade hon precis slutat. Så då var jag med henne till typ halv fem då jag åkte till mina kusiner. Jag har suttit barnvakt åt Viggo ikväll :) Jag och Malin hamnade också på Gränby, haha ;) Jag köpte faktiskt två julklappar där då, så nu har jag tre stycken klara! :) Det gäller att vara ute i god tid.. ;)

Nu sitter jag hemma hos min älskling, nyduschad och klar för att krypa ner i sängen snart :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag vet hur det känns. eller jag har mött jättemånga "tilly" hundar nu, så man blir lite deppad. man börjar sakna henne igen. och gina blir jätteglad när hon träffar dom, så då tycker man synd om henne.

snygga stövlar! :D jag har också skor därifrån som jag tycker om, som har börjat gått sönder. och jag har så svårt att hitta skor, och nu har alla klack så jag blir ju 5 meter lång. haha!

2009-10-21 @ 13:43:33
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Då är jag inte ensam :) Det är klart att man saknar de djur som man har haft. Oscar var ju mitt första och egna husdjur, så det är klart att han är saknad.



Tack, jag är supernöjd med dom! :D . Vi har ju samma problem du och jag, jag vill inte heller ha klack för då blir jag föör lång! :P Haha, men åk till skopunkten, jag hittade ganska många snygga där :)

2009-10-21 @ 19:25:37
Postat av: Liisa

Tack för tipset! :)

2009-10-21 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0