090904

Hejsan!
Idag börjar jag känna mig lite piggare men fortfarande inte frisk tyvärr. I natt hade jag en väldigt jobbig natt, hostade hela tiden och den ville inte ge med sig! Jag och älsklingen började kolla på en film runt halv tio som var två timmar lång, Johan somnade runt tio men jag tittade klart på filmen. Men jag förstår inte hur älskling kunde sova för jag bara hostade och hostade hela tiden. Skitjobbigt! Filmen var slut halv tolv så då försökte jag sova, men det gick inte så bra. Till slut gick jag upp och skulle hämta vatten och sen försöka sova igen, klockan var då 02.00... Men kul!! Då hade jag legat i 2½ timme och inte kunnat somna! Till slut så kunde jag somna iaf som tur var. Filmen som jag kollade på var Slumdog millionare, jättebra film faktiskt! Den borde ni se! :)

Imorse gick jag upp vid halv nio ungefär. Senare åkte jag förbi Elina som var i gamlis, det blev en sväng upp till gränby centrum där jag köpte en tröja på H&M. Jag blev ganska trött av att gå runt så när jag skjutsat tillbaka Elina så åkte jag hem och lade mig i soffan. Där befinner jag mig fortfarande och lär nog vara här ett tag till. Jag hoppas att jag blir mycket piggare imorgon så jag kan jobba!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0