090907

Nu har det visst varit sådär tyst ifrån mig igen.. Jag har varit sjuk hela veckan så det har kanske inte varit så kul att läsa om hur jag har klagat på förkylningen, haha ;p . Jag jobbade iaf igår, det gick helt okej men jag kände också att jag inte är helt frisk än. Hostar och så fortfarande men inte lika mycket som förut. Idag ska jag försöka jobba igen 15-21, på Maxi såklart :) Det ska nog gå bra!

Just nu sitter jag hemma hos min älskling, men ska nog åka hem en sväng för att hämta lite rena kläder och så. Jag kanske skriver mer senare.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

vinkade åt din mamma som åkte förbi här :P

2009-09-07 @ 17:05:50
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha jasså :)

2009-09-08 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0