090921

Hejsan!
Det ser ut som att jag tog en bloggpaus över helgen. Får väl berätta lite nu om helgen istället. Den har varit ganska lugn. I fredags var jag hemma ett tag med familjen för att hinna träffa mamma lite innan hon åkte utomlands i en vecka. Just nu sitter hon säkert och äter jättegod hotellfrukost där borta på Rhodos.. ååh vad jag också vill åka utomlands! Aja iaf, vif halv tolv så åkte jag in mot stan till min älskling. På vägen blir jag stoppad av polisen.. skitläskigt ju, haha. Jag har aldrig blivit det förut så. Men han kollade på mitt körkort, jag fick blåsa och han frågade några frågor och sen var allt lugnt så fick jag åka vidare :P . Men usch jag blir så nervös för såna saker!
I lördags jobbade jag till tre på Maxi, tog en sväng förbi Johanna efter jobbet. Där hade jag tydligen cider kvar sen förra helgen så de tog jag med mig hem. Sen åkte jag, Johan & Koffe och handlade till tacos. På kvällen satt jag hemma med Johans syster och drack vin & cider, mysigt! :)
Igår var det en seg dag, jag var inte bakis men seg :p . Så igår gjorde vi mest ingenting. Åt pizza på kvällen och sen fruktsallad som jag och älskling hade gjort :)

Det är väl ungefär det som har hänt i helgen. Idag jobbar jag mellan 10 och 16 på Maxi.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0