090924

Hejsan!
Sitter här nyduschad i morgonrock hemma hos min älskling, vi ska väl snart krypa ner i sängen och sova. Jag jobbar öppning imorgon så det blir en tidig uppgång imorgon.
Idag har jag varit barnvakt åt kusin Viggo igen :) Mellan tolv och tre var jag där och allting gick bra. Vi spelade tv-spel och tittade på en Bamse-film, mys! Sen åkte jag hem till Johan och väntade på honom, när han kom hem så åkte vi direkt till Koffe och var där några timmar.

Imorgon blir det utgång på Kalas! :D . Vi tänkte prova på det "nya" stället nu, jag hoppas att det är bra! Vi blir några stycken som går ut iaf :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

det blev sista minuten grej att gå ut.. så vi ses kanske ikväll :D

2009-09-25 @ 16:52:09
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tummen upp för det! :D

2009-09-25 @ 18:46:18
Postat av: Liisa

så surt att vi inte gick på kalas. jag var as taggad. jag kanske kan hänga på er nångång. :P

2009-09-26 @ 13:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0