Frisk nu då?

Har jag blivit frisk nu? Nej, inte direkt! :/ Jag fortsätter hosta, nysa och blää! Det blir inget jobb imorgon heller. Kassaledaren ringde mig tidigare idag och frågade hur jag mådde, hon hörde på mig att jag inte mådde så bra men sa att jag skulle ringa senare och säga hur jag ska göra imorgon. Jag ringde för en stund sen och hon tyckte att jag skulle vara hemma imorgon och så blir det. Hur fräscht är det att sitta i kassan när man hostar och nyser liksom? Kunderna uppskattar det nog inte, plus att jag vill ju inte smitta mina kollegor heller. Så som sagt, hemma imorgon igen. Nu ska jag äta plättar med sylt här hemma och sen åka in till min älskling :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0