Katy Perry

Jag kom att tänka på för några dagar sen att jag inte har lyssnat på Katy Perry på länge och funderade på varför. Hennes album "One of the boys" är ju faktisk riktigt bra! Så jag lade till albumet i min Spotify-lista. Jag hade en period förra året som jag lyssnade jättemycket på henne i min iPod. Så jag började lyssna igenom det på datorn och kom på varför jag inte har lyssnat på det på länge. Perioden som jag lyssnade på henne förra året var en hemsk & jobbig period så jag antar att det är därför som jag inte lyssnat på henne på länge. Saken är den att när jag lyssnar på vissa låtar så kommer jag ihåg vissa stunder från den jobbiga perioden, jag kommer ihåg exakt var jag var och vad jag gjorde när jag lyssnade på en viss låt. Visst är det sjukt att man kan koppla vissa låtar till olika händelser och verkligen komma ihåg exakt var man var och vad man gjorde då.. Jag fick iaf svar på min fråga varför jag inte lyssnat på henne på länge..
Det blev ett mycket längre inlägg än vad jag hade tänkt.. Jag ville egentligen bara säga att den här låten är väldigt fin, en av mina favoriter just nu, Katy Perry - Thinking of you. Lyssna & njut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0