Kulturnatten

Hejsan hoppsan! :)
Sitter hemma, har precis gjort mig iordning med smink och så. Jag ska snart åka in till Johanna så ska vi äta mat och sen sitta hos henne och förfesta lite :) Senare blir det ner på stan, det är ju kulturnatten i Uppsala idag så det lär vara lite folk på stan så det kan nog bli kul! Har pratat lite med Sara och hon skulle nog sitta på Salt så vi kanske hamnar där sen :) Älsklingen hämtar mig sen ikväll, vilken tid beror ju på hur kul det är :) Men jag tror inte att det blir allt för sent iaf.

Nu ska jag åka, vi hörs! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lisen

ledsen att jag inte svara men jag hade somnat när jag fixck dit sms... började jobba kl 7 i morse det vart ingen utgång igår...

2009-09-13 @ 12:27:36
Postat av: Sofia

Haha okej då förstår jag ;P

2009-09-13 @ 14:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0