Måndag

God morgon! :)
Idag är det måndag igen då, har varit ledig hela helgen så det har varit skönt. I lördags var jag nere på stan på Kulturnatten. Det var en rolig kväll! Jag och Johanna satt hemma hos henne och drack innan, blev aningen onyktra där ;) Haha, bilderna är ju inte så snygga  ;) Klockan blev halv tio när vi började dra oss mot stan. Träffade Emma, Petter & Lalle en stund innan de gick in på Kalas. Sen gick vi runt på stan med Sara, Robin & Therese :) Mitt hjärta kom och hämtade mig klockan ett sen så sov vi hemma hos honom :) Igår var jag ganska seg, jag mådde inte dåligt som tur var, bara väldigt seg i kroppen :P . Vi gick upp runt halv elva och åt frukost men sen somnade jag till i sängen igen. Johan skjutsade hem mig runt ett, jag var hemma några timmar och sen åkte jag in till Johanna för att hämta mina saker. Sen var jag med Elina resten av dagen :) Vi tog en sväng ut till Johans garage och sen på kvällen så hämtade vi Elinas mamma på Arlanda. Så det blev en liten roadtrip där på kvällen :) Jag var hemma hos min älskling lite innan elva sen, somnade ganska fort. Men nu imorse så var jag jättetrött när klockan ringde vid åtta. Snoozade några gånger innan jag släpade mig upp ur sängen och in i duschen. Men nu är jag iaf klar, ska åka till jobbet om en stund. Idag jobbar jag 11-19 på Maxi :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0