Mys med Johanna & Christopher!

Hejsan! :)
Idag har jag haft en mysig dag med Johanna & min gudson Christopher :) Jag åkte in och hämtade de runt ett, sen har vi varit hemma hos mig. Vi åkte först en sväng till Maxi och köpte fika och pratade med Jennie en stund, sen träffade vi Mirre också. Christopher log jättemycket när vi stod med Mirre, en riktig tjejtjusare är han! :) Sen åkte vi iaf hem, gick en promenad i det sköna vädret. Sen klockan fem så skjutsade jag hem dom igen. Tack för en mysig dag!

Igår åkte jag och Johan hem till mig när han slutat jobba. Jag var inne hos Johanna & Christopher hela dagen fram till fyra. Jag & älskling åkte och handlade till tacos. Så när pappa kom hem vid sju så stod maten på bordet, det uppskattades! :) Sen har jag tvättat all tvätt också, så det är klart. Mamma är ju borta i Grekland så det är ingen som gör det då haha ;p

Nu ska jag äta mat med lilleror och sen åka in till min älskling! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det var verkligen en riktigt mysig dag i går :D, TAck själv!

2009-09-24 @ 07:42:10
URL: http://cjohannas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja det får vi göra om! :) <3

2009-09-24 @ 10:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0