Rolig helg!

I fredags var det ju utgång på Kalas som gällde. Jag jobbade till tre, sen åkte jag runt och fixade lite saker. Sen gjorde jag mig klar hemma hos min älskling. Det blev lite förfest här också, beställde pizza till det, mumma! ;) Klockan tio tog jag, Johan, Koffe & Johanna bussen ner på stan. Emma, Elina, Petter, Lalle & Charlie var redan där då när vi kom. Runt elva kom även Sara dit med två kompisar. Jag hade en rolig kväll på Kalas iaf! Så dit kommer jag gå fler gånger :)

Igår, lördag, så var det tjejkväll hemma hos Mirre. Vi var fem jobbarkompisar från maxi, plus Johanna :) Det var en rolig & mysig kväll :D Johan kom och hämtade mig, Jennie & Johanna lite efter klockan ett.

Idag skulle jag ha följt med Jennie till tatueraren igen för att hon skulle göra klart sin tatuering. Jag tänkte även prata om min som jag voll göra och kanske boka tid. Men nej då håller tatueraren på att krångla så det blir inte av idag :( Men vi ska iaf till jobbet och handla lite jag, Jennie & Johanna. Sen måste jag hem och packa det sista till kryssningen och förhoppningsvis hinna träffa mamma som kommer hem från Grekland idag :)

Här får ni en icke-snygg-bild från i fredags. Det är så snyggt när man blir röd om läpparna av Bacardi Breezer watermelon ;) Haha nej ingen snygg bild iaf!


/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0