Sjuk... :(

Hejsan hej!
Det blev en tidig morgon idag, jag gick upp klockan 05.15... Jag kommer inte ens ihåg när jag gick upp så tidigt sist :p . Iaf, jag började jobba på Maxi klockan sex för att vi skulle inventera. Jag fick börja på Hälsa & skönhet, var klar efter två timmar. Då fick jag fortsätta på charken och höll på där i två timmar, sen fick jag gå hem. En ganska rolig dag på jobbet ändå :) Jag fick några nya skivor av Niclas idag också, sex stycken med Mötley Crüe så nu har jag mycket att lyssna på. Tack så mycket kompis! :D Jag åkte hem till Jennie efter jobbet, vi tog en sävng upp till Gränby och fikade lite med Elina & Emma. Sen köpte vi med oss lunch hem till Jennie och sen lite efter två så skjutsade jag Jennie till jobbet. Jag köpte halstabletter & en Ben&jerrys glass och sen åkte jag hem till Johan så här sitter jag nu ensam. Johan slutar om en timme så han kommer snart hem! :) Jag har blivit förkyld och det är inget vidare! :( Jag hostar, nyser och har ont i halsen, svullna halsmandlar.. Usch usch, låter som en kråka när jag pratar också! :( Vill inte vara sjuk! Jag hoppas att det inte är något långvarigt!

Jag försökte blogga igårkväll, men kunde inte logga in av någon anledning så jag hann ju aldrig skriva om gårdagen. Jag hade jättekul med mina favoriter igår! :D Jag, Jennie & Niclas åkte till Täby centrum och gick runt där i några timmar och kikade, åt lunch där också. När vi var klara där så åkte vi vidare till Barkarby, tog ett tag att ta sig dit bara! GPS:en visade så konstigt så vi åkte ju bara run, runt hela tiden! Till slut blev jag så arg så Niclas fick ta över ratten och köra :p . Han frågade en taxigubbe som snällt beskrev vägen så då hittade vi dit äntligen :) Det enda jag köpte var en ny adidaströja, en grön den här gången :) När vi var klara i Barkarby så åkte vi hem till Uppsala, Jennie skulle storhandla så jag & Niclas hjälpte henne. Sen skjutsade vi hem Niclas och sen Jennie, sen åkte jag till min Johan :) En mycket trevlig & rolig dag hade jag! :D

Bilder från igår:



Jennie tog några bilder också, men har inte fått dom än så dom kommer senare! :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0