Trevlig dag!

Idag har jag haft en trevlig dag! :) Började dagen med bästaste Elina, vi åt frukost tillsammans och sen skjutsade hon ner mig på stan för jag skulle på möte. Jag mötte upp Sara på stan så gick vi till mötet tillsammans, mötet varade i två timmar. Jag & Sara gick till stationen och satte oss och pratade :) Sen vid halv ett så mötte Sara upp en kompis och jag farmor & mamma. Vi tre skulle åka till Ikea för farmor hade inte varit på det nya än. Så vi åt lunch på Ikea och sen gick vi runt där i typ två timmar, trevligt! :)

När min underbara älskling hade slutat jobba så åkte jag hem till honom<3 Runt halv sex så åkte jag till Johanna för att prata lite. Jag var med henne i två timmar ungefär :) Sen åkte jag hem till mitt hjärta igen. Nu på kvällen har vi ätit mat och tittat på Idol ;) Haha, roligt värre det där! Nu ska vi väl snart sova så jag säger god natt nu!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0