13 månader...

Hejsan!
Förkylningen har ju inte gått över om man säger så! I natt kunde jag knappt sova, vaknade hela tiden och hade sen svårt att somna om. Stackars Johan som skulle upp tidigt fick stå ut med det, men han hade inte blivit så störd av det som tur var, vaknat någon gång bara. Iaf, det blev en lång natt för mig. Sen när jag vaknade imorse så kunde jag ju knappt prata, jobbigt! Jag skulle på möte klockan elva idag, angående att jag är avlösare åt min kusin. Jag var ju inte så jättepigg för att åka ner på stan men det var bara att göra mig iordning och åka ner på stan. Det hände något roligt då när jag kom in i M:s kontor, där sitter Sara! :) Haha vi båda såg ut som frågetecken "Vad gör du här?". haha! Vi är tydligen inom samma projekt, fast Sara jobbar med det som deltidsjobb, typ halvtid tror jag. Så det är lite skillnad, jag har det ju bara som extra. Men kul iaf! :)

Det tog bara en halvtimme knappt att prata med M, sen kunde jag gå. Mamma slutade klockan tolv så vi åt lunch tillsammans och sen handlade på Maxi :) Det är helt sjukt, jag var trött i hela kroppen bara efter att ha handlat! Visst vi veckohandlade, men iaf jag var helt slut i kroppen! Vill inte vara sjuk! :( Jag pratade med kassaledaren idag och hon tyckte jag skulle vara hemma imorgon så det blir jag. Skit också! Men men, det är bättre att vara hemma och vila sig och bli frisk istället för att jobba och bli sjukare. Så jag hoppas jag kan jobba på fredag som det är tänkt iaf! :)

2 september idag - 13 månader med den bästa! hihi :) jag älskar dig Johan!<3

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

krya på dig! :)

2009-09-02 @ 21:02:10
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack tack :)

2009-09-03 @ 09:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0