15 april 2010

Hallå! :)

Det blev en heldag med Elina i tisdags! Vi hann göra en massa saker, eftersom vi var med varandra från tio på morgonen till typ halv tio på kvällen haha ;p . Vi bytte däck på min bil så nu är sommardäcken på! Köpte utemöbler till vår balkong, ett bord & två stolar, så nu ser det lite trevligare ut på balkongen :) På kvällen stekte jag pannkakor till mig & Elina medans Elina var gullig och diskade åt mig :)

Igår, onsdag, blev det en heldag med Jennie. Vi startade dagen med ett spinningpass 8.30-10.30. Igår var det tungt men vi överlevde ;) Sen åkte vi hem till mig och åt lunch och sen åkte vi runt i stan. Jag köpte nya tygskor på dinsko. Klockan fyra när Niclas hade slutat jobba skulle vi äta mat tillsammans på Capri. Först skulle Niclas skjutsa hem en kollega så jag och Jennie fick nycklarna så vi kunde gå in hos honom och vänta. Vi passade på att diska och städa undan lite åt honom medans vi väntade, det blev han glad för :) Sen åt vi iaf på Capri och sen åkte jag & Jennie hem till mamma & pappa. Mamma skulle ha ett Mary Kay-party. Så vi fick lägga ansiktsmask mm. :) Klockan hann bli tio innan vi åkte hemåt, jag skjutsade hem Jennie och sen hem till min älskling.

Idag jobbar jag stängning, 16-22, innan dess så ska jag nog bara vara hemma tror jag.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0