En hel vecka sen sist

Det har gått en hel vecka sen jag skrev sist nu ser jag..

I onsdags körde jag och Jennie spinning på morgonen, sen hade vi mysdag tillsammans :)

I torsdags åkte jag och hämtade upp Johanna så åkte vi hem till Elina :) Sen skjutsade vi Elina till jobbet och hämtade Christopher på dagis. Klockan tre hade jag samtal med min kassaledare i en timme och sen jobbade jag 16-22.

I fredags åkte jag till Elina på förmiddagen och lämnade lite vin & annat inför kvällen. Sen jobbade jag 13-20, efter jobbet åkte jag direkt till Elina. Vi satt och drack vin & cider och sen blev det en utgång på Kalas! :)

I lördags låg Elina & jag bakis i soffan hemma hos mig, senare blev det pizza på Gamlis med Elina, Emma, Petter & Lalle, asgott! På kvällen var jag hemma hos mamma & pappa :)

I söndags åkte jag runt i stan med mamma & pappa, köpte en ny cykel! :D Tur att jag har min mamma & pappa som hjälper mig :) Älsklingen köpte en ny bil i lördags så vi åkte runt lite i den också :)

Igår, måndag, körde jag & Jennie spinning klockan tolv, sen började vi jobba klockan tre och körde på till stängning.

Idag är jag ledig, eller nästan iaf, jag ska ha Viggo klockan fem ikväll. Men på dagen ska jag umgås med bästaste Elina :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0