Första april

Hej hopp! :)
Igår jobbade jag 9-16, sen satt jag barnvakt åt Viggo mellan 17 & 20. Älsklingen tyckte vi skulle lyxa till det lite med hämtmat igår ;p Så när jag var klar med Viggo så åkte jag och hämtade kebabtallrikar på Capri, mumma! :)
Måste bara säga att nu är Peppe keligare än någonsin! :p Lägenheten är fortfarande lite läskig, men han är mycket modigare nu än tidigare. Han ska vara med överallt, nästan så han är lite jobbig haha ;p Imorse skulle han vara med när jag bäddade sängen, han sprang runt hela sängen efter mig :p Igår var han med mig när jag satt vid datan också ;)



När man talar om trollen..nu hoppade Peppe upp i soffan hos mig :)

Idag är det första april, kommer man bli lurad tro? Jag ska jobba mellan 11 och 20 idag, jag & Mirre ska samåka för vi jobbar likadant, är ju onödigt att vi ska åka två bilar när vi ändå bor så nära varandra :)

Nu ska jag äta frukost!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0