Mysdag

Hejsan!
Igårkväll åkte jag hem till Elina & Kalle, blev bjuden på mat, fan så gott det var! Det gjorde du bra Kalle! ;) Sen ringde älsklingen, han skulle åka hem från en kompis så istället för att sitta hemma själv så kom han också till E & K :) Sen helt plötsligt fick jag för mig att jag var sugen på cider (Elina drack nämligen vin), så jag och E körde race hem till mig och hämtade cider och sen tillbaka ;p . Så det blev mys framför teven med cider igår, mycket trevligt! :) Jag & älsklingen åkte hem lite efter elva :)

Eftersom att jag drack igår så fick jag lämna kvar min bil hos Elina så hon var ju tvungen att åka till mig idag ;) Hon kom vid halv tio, vi åt frukost och sen åkte vi ner på stan och solade :) Resten av dagen spenderades hemma hos Elina, mysdag! :)

Vid halv fem mötte jag upp mamma och pappa, vi åkte runt i stan och kollade på cyklar. Jag planerar att köpa en cykel till sommaren så jag kan cykla till och från jobbet :) Köpte ingen cykel idag, men jag vet nog vilken jag ska köpa. Innan jag åkte hemåt så bjöd mamma & pappa mig på mat uppe på gränby :)

Nu ska jag kolla på Desperate.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0