Myskväll med Johanna

Igårkväll hamnade jag hemma hos Elina, vi mös framför en film :) Runt elva åkte jag hem och hoppade i säng.

Idag har jag jobbat 9-16, skitmycket folk! Fattar inte varför, det är liksom mitt i månaden.. Skumt! Älsklingen och jag åt supergod mat ikväll, entrecote & potatisgratäng, mumma! :) Älsk åkte precis hemifrån, på väg mot Barkarby och bilträff (typ årets första tror jag?). Jag kände inte för att följa med ikväll så jag blir hemma. Men inte lider jag utav det, Johanna ska vara hos mig så det blir en myskväll med henne :) Ska åka om en stund och hämta henne, sen ska vi handla lite gott och sen hem igen och lägga oss i soffan :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0