Tisdag

Imorse åkte jag hem till Jennie och fick nybakade scones till frukost :) Sen åkte vi till Ewa och var sminkmodeller åt henne, hon jobbar med Mary Kay och håller på att gör en fotobok med före- & efter-bilder. Så det var kul! :) När vi var klara skjutsade jag hem Jennie och sen åkte jag hem. Emma stod och väntade på mig på parkeringen :) Vi åkte iväg och åt lunch tillsammans och sen tillbaka till mig. Vi pratade om allt möjligt, det var en trevlig & mysig dag :) Det var ju länge sen vi umgicks bara vi två. Emma åkte hem för en timme sen, nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem. Vad ska vi äta till mat ikväll då tro? Usch jag har aldrig någon fantasi till sånt!

Måste bara berätta att jag cyklade på min nya cykel för första gången igår. Jag tog cykeln istället för bilen när jag skulle vara barnvakt åt Viggo, det kändes bra :)


En bild från idag, tyvärr har lite smink försvunnit eftersom att bilden är tagen några timmar efter jag lagt på sminket.

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv för en mysig dag! <3

2010-04-20 @ 17:50:07
URL: http://jagskabaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0