Vill bli frisk NU!

Fortfarande sjuk :( Hemma från jobbet igår och idag.. Orkar inte vara hängig och förkyld längre! Imorgon vill jag absolut inte vara hemma från jobbet för imorgon börjar jag ute i spelbutiken. Jag har fått en ny tjänst på jobbet och imorgon är min första dag att lära mig :)

Älsklingen åkte och jobbade imorse så jag är ensam hemma. Mamma & pappa ska komma förbi snart med ipren till mig. Jag har knappt sovit i natt för jag hade så ont i magen :( Så dom är gulliga och kommer förbi med det, ska bjuda dom på fika då tänkte jag :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen.

Hoppas du har blivit någelunda frisk nu mot natten.

Lycka till nu på nya tjänsten men det kommer du ju att fixa det vet jag ;)

Ännu igen är så glad för din skull !

2010-08-30 @ 08:41:18
URL: http://cjohannas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad gullig du är gumman! :) <3

2010-08-31 @ 18:02:39
URL: http://sofiaa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0