28 december

Hej hopp! :) Julen är över för i år, jag hade en supermysig julafton hos familjen med släkten. Fick många fina julklappar också. Juldagen så skulle jag ha gått ut med Elina, men eftersom jag blev tokförkyld dagen innan julafton så stannade jag hemma. Jag hämtade upp Johanna när jag slutat jobba så var vi hemma hos mig och tog det lugnt och spelade wii :)
Igår efter jobbet åkte jag hem och hämtade upp Mirre & Nellie, sen gick vi och kikade på gränby. Men hittade tyvärr ingenting förutom ett spel.
Idag har jag jobbat till klockan tre, sen gick jag och Elina på stan för att försöka hitta något att ha på oss till nyår. Vi hade sån tur att vi hittade TVÅ klänningar var i andra butiken vi var in i! Hur bra är inte vi!? :D Så det blev två klänningar från Holmlunds :) Har inte orkat tagit bilder än men det kanske kommer sen.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0