Dan före dan före dopparedan!!

Ja, visst är det sjukt? Det är julafton på fredag! Sjukt var tiden har gått fort!

Det var en rolig dag i minihuset igår, barnen skulle ha med mig och leka också haha :) Jag handlade efter jag slutat så nu har jag en julskinka liggandes i kylen som mamma ska hjälpa mig med imorgon! Åh vad jag har längtat efter skinkmacka! En av de bästa sakerna med julen, enligt mig!

Idag har jag jobbat 7-15, ville verkligen inte gå upp imorse.. fy fan va trött jag var och hade ingen större lust att gå ut i kylan heller, usch! Men men, det var bara att pallra sig ut till bilen och åka till jobbet. Men det har varit en rolig dag på jobbet idag också :) När jag slutat så fikade jag med Jennie som hade rast, sen blev jag så trött så jag var kvar på jobbet till typ kvart över fyra :p haha, orkade och ville inte ut i den svinkalla vintern! Men jag hade sällskap i lunchrummet och tiden går ju fort när man har någon att prata med :) Nu på kvällen har jag tvättat och bakat. Jag gjorde kokostoppar, supergoda! Johan lagade mat och diskade, skönt när man kan hjälpas åt :)

Nu sitter jag i soffan med en varm filt och tända ljus lite utspritt i vardagsrummet, med en mysig katt i knäet, och kollar på film :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0